Korduma kippuvad küsimused - raamatukogu teenused eriolukorras

24.03.2020

Korduma Kippuvad Küsimused



Raamatukogu maja

  • Kas raamatukogu peamaja (Struve 1) on avatud?

Ei, raamatukogu on seoses eriolukorraga suletud vähemalt kuni 01.05.2020. Võimaldatud on vaid sissepääs Targa kapi juurde tellitud raamatute kättesaamiseks E-R kell 12-17.

  • Kui kauaks jääb raamatukogu suletuks?

Raamatukogu peamaja jääb suletuks kuni eriolukorra lõpuni ehk vähemalt 01. maini. Teavitame Teid kõikidest muudatustest ja uudistest meie kodulehel ja Facebookis.



Tagastamine

  • Kas ma saan tagastada laenutatud raamatuid?

Ei, palun hoidke laenutatud raamatud kuni eriolukorra lõpuni. Kõik tagastamistähtajad on pikendatud kuni 04. maini, viivist ei arvestata. Teavitame teid, kui tagastamine muutub.

  • Kas tagastusautomaat töötab?

Ei, tagastusautomaadi töö on peatatud maja eriolukorra lõppemiseni.

  • Kas mul tekib viivis tagastamata raamatute eest?

Ei, raamatukogu ei arvesta viivist eriolukorra perioodil.



Laenutamine

  • Kas ma saan tellida ja laenutada mulle vajalikke raamatuid?

Jah, kehtiva lugejakaardiga lugejatel on võimalik e-kataloogi ESTER vahendusel tellida kojulaenutatavaid eksemplare, mille staatus kataloogis on KOHAL. Kontaktivabaks laenutamiseks on Tark kapp, mis asub raamatukogu peamaja Struve 1 fuajees peaukse kõrval. Juurdepääs kappidele on E-R kell 12-17. Kuna kappide arv on piiratud, võib ooteaeg tellitud raamatute kättesaamiseks olla kuni kolm päeva.

  • Kui kiiresti ma saan kätte tellitud raamatud?

Kui raamat on tellitud, oodake kuni raamatukogust saabub Teile e-kiri, et „raamat ootab Targas kapis“. NB! Ärge enne selle e-kirja saamist raamatule järele tulge. Palun arvestage sellega, et teade võib saabuda kahe-kolme päeva jooksul, sest kappide arv on piiratud.

  • Kui kaua hoitakse tellitud raamatut minu nimel Targas kapis?

Peale teate saabumist tulge raamatukokku. Juurdepääs kappidele on tagatud E-R kell 12-17. Tellitud raamatuid hoitakse kapis 72 h alates teate saatmise hetkest (L, P ei arvestata). Palume tellitud raamatutele järele tulla esimesel võimalusel, et vabastada kapp kiiresti järgmistele tellijatele.

  • Mitu raamatut saab korraga tellida?

Tellida võib korraga kuni viis raamatut, arvestades kappide mahutavust.

  • Kuidas ma saan raamatu Targast Kapist kätte? Kes mind vajadusel aitab?

Targa kapi juures skaneerige lugejakaart või sisestage ID-kaart ja järgige juhiseid kapi ekraanil. Vajadusel helistage tel. 737 5772. Teenus on füüsilise kontakti vaba ja me nõustame Teid telefoni teel.

  • Kas Targa kapi kasutamine on ohutu koroonaviirusega seoses?

Laenutus Targa kapi vahendusel on kontaktivaba. Meie töötajad panevad raamatud kappi, kasutades kindaid ja maske. Kappe desinfitseeritakse regulaarselt. Enne ja pärast teenuse kasutamist desinfitseerige käed, vahendid selleks leiate kapi kõrvalt. Hoidke distantsi teiste kasutajatega.  

  • Kas raamatuid saab tellida ka erialaraamatukogudest?

Tellida saab ainult peakogu (Struve 1) kojulaenutatavaid raamatuid, mille staatus e-kataloogis ESTER on märgitud KOHAL.

  • Kui mul ei õnnestu tellida, kelle poole pöörduda abi saamiseks?

Helistage meile telefonil 737 5772 E-R kell 9-17 või kirjutage laenutus@utlib.ee. Kindlasti aitame!

 

Muud küsimused

  • Kas ma saan panna end raamatule järjekorda?

Ei, järjekorra teenus pole praegu kättesaadav, kuna ei toimu raamatute tagastust.

  • Minu lugejakaardi kehtivusaeg on lõppemas. Mida ma pean tegema?

Ärge muretsege, me pikendame seda. Helistage meile telefonil 737 5772 E-R kell 9-17 või kirjutage laenutus@utlib.ee.

  • Mul on tasumata viivis. Kas ma saan tellida ja laenutada raamatuid?

Saate, kui viivis ei ületa 2 eurot. Kui see on suurem, saate viivise tasuda pangaülekandega arveldusarvele nr EE241010002019753006 (makse saaja: Tartu Ülikool, raamatukogu, RT; selgitus: VIIVIS, maksja nimi, lugejakaardi number või isikukood).

  • Kas ma saan kasutada RVL teenust?

Jah, kuid ainult artiklite tellimiseks. Tellimusi raamatutele ei võeta vastu kuni eriolukorra lõpuni.

  • Kas raamatukogu osutab praegu koduteenindust või kullerteenust?

Ei, kuni taasavamiseni koduteenindust ja kullerteenust ei osutata.



Ei leidnud vastust oma küsimusele?

Kirjutage library@utlib.ee, laenutus@utlib.ee või helistage tel. 737 5772 E-R kell 9-17.

Jaga seda lehekülge